Головна
Про нас
Музика
Відео
Статті / Історія
Шпалери
Галерея
Аватари
WinAmp скіни
Ігри та софт
Анекдоти
Вірші
Форум
Контакти
Посилання
Теревені.org - Інформаційно-Розважальний Портал. Новини, музика, гумор, відео, програми, спілкування!

Створення сайту - аналіз та цільова аудиторія.

Добре, що web-майстри надають занадто мале значення такого поняття, як «створення Інтернет-сайту". На жаль, створення Інтернет-сторінок, розміщення на них контактної інформації та логотипу компанії-замовника - занадто вбоге уявлення про сучасні можливості Інтернет-ресурсів. У нашій статті ми поговоримо про двох етапах, які дуже важливі, але, з якихось незрозумілих причин не користуються популярністю у низки розробників - аналізі сайту і його цільової аудиторії.

Існує ряд важливих факторів, на які слід звернути свою увагу ще на стадії створення сайту. До таких факторів відносяться:

- Аналіз специфіки діяльності підприємства;

- Ретельний аналіз завдань і цілей майбутнього Інтернет-проекту;

- Аналіз цільової аудиторії, а також попиту в мережі на пропоновані послуги і товари;

- Аналіз політики конкурентів, присутніх на просторах Інтернет;

- Оцінка реальних переваг проекту, пошук ефективного способу їх подання в мережі;

- Формування політики розвитку сайту в подальшому;

- Формування інформаційної бази.

Лише після втілення в життя всіх вищеописаних дій, сайт стане справді «робочим», здатним працювати в повній гармонії зі специфікою акредитуючої бізнесу. Він буде направлений на цільову аудиторію, яка буде підходити саме цього проекту.

На жаль, переважна більшість сайтів Рунета просто створені та розміщені. Можна сказати, що це «мертві проекти», які навряд чи зможуть приносити гідну прибуток своїм власникам. А все тому, що на стадії їх розробки не був проведений належний аналіз, не з'ясована відповідна цільова аудиторія, а також методи оптимізації та просування.

Розробка сайтів на справжньому професійному рівні, мабуть рідкість. Створюючи дешеві проекти, які по суті представляють собою набори Інтернет-сторінок, багато компаній позбавляються можливості із залучення необхідної Інтернет-аудиторії. Результатом цього стають додаткові (регулярні і чималі) грошові вкладення або в закупівлю рекламних площ, або Створюючи дешеві проекти, які по суті представляють собою набори Інтернет-сторінок, багато компаній позбавляються можливості із залучення необхідної Інтернет-аудиторії. Результатом цього стають додаткові (регулярні і чималі) грошові вкладення або в закупівлю рекламних площ, або капітальну переробку сайту (що останнім часом зустрічається дуже часто).

Запам'ятайте, Інтернет-сайт повинен не просто існувати на теренах Інтернет (як такий), він повинен мати відповідну цільовою аудиторією, політикою щодо її залучення, а також комплексом дій з внутрішньої та зовнішньої оптимізації проекту. Тільки так ви зможете досягти високої продуктивності проектів!

Історичний сайт "Помаранчева революція" © 2005-2019