Головна
Про нас
Музика
Відео
Статті / Історія
Шпалери
Галерея
Аватари
WinAmp скіни
Ігри та софт
Анекдоти
Вірші
Форум
Контакти
Посилання
Теревені.org - Інформаційно-Розважальний Портал. Новини, музика, гумор, відео, програми, спілкування!

„Євробачення” представить Україну сучасною, відкритою та поетичною

Сьогодні віце-прем’єр-міністр Микола Томенко провів нараду з представниками Оргкомітету з підготовки до проведення пісенного конкурсу „Євробачення-2005”. На цій зустрічі обговорювалися нагальні питання і проблеми організації конкурсу, а також відбулася презентація дизайну та символіки „Євробачення”.

Зокрема, члени Оргкомітету повідомили, що на сьогодні, за 62 дні до початку пісенного конкурсу, укладені основні договори. Зокрема, підготовлені угоди щодо оренди Палацу спорту (вартість якої знизили з 15 до 1 мільйона), з туристичними компаніями щодо акредитації та влаштування іноземців, а також з фірмами, що займаються облаштуванням сцени та її забезпеченням світлом і звуком. Також зараз виготовляються квитки, які з’являться у продажу в Інтернеті вже з понеділка, а у касах – через два тижні.

На презентації дизайну „Євробачення-2005” було продемонстровано емблему пісенного конкурсу, оформлення Палацу спорту і прилеглої до нього території, сцени, зразки квитків, а також різну символіку.

За словами розробника дизайну конкурсу Михайла Ілька, головне завдання „Євробачення” в Україні – представити нашу країну водночас сучасною і автентичною. Тема цього конкурсу – „Пробудження”, тому Україну треба показати сучасною, свіжою, відкритою і поетичною водночас.

Базовий колір емблеми „Євробачення” – зелений, до якого додано трохи синього та помаранчевого. На центральному зображенні логотипу „Євробачення” – рослинний світ (папороть), вода (річка Дніпро) та місто (Київ). За словами розробника дизайну, цвітіння папороті – це символ сили і здатності людини побороти зло. А трохи помаранчевого кольору в іскрах, які розлітаються з квітки – це енергія, яка допоможе людині у цій боротьбі. „Раз на рік розквітає вогняне світло папороті. Раз на рік відбувається кульмінація єднання європейського суспільства у святі пісні. Раз на рік є шанс перемогти на пісенному конкурсі „Євробачення” – знайти свій Дивоцвіт... І той, хто знайде це світло – стане мудрим і щасливим, зможе передбачати майбутнє і нести добро іншим. Перед ним відкривається новий світ... Пробудження”, - так пояснює свою задумку емблеми „Євробачення” Михайло Ілько.

Місце проведення пісенного конкурсу – Палац спорту – уберуть в зелені шати, які світитимуться зсередини, і протягнуть вздовж них світлі смуги.

Сцена має виглядати дуже масштабно і абстрактно, щоб на ній можна було представити різні світогляди всіх учасників пісенного конкурсу. Для цього використовуватимуться динамічні елементи, екрани та світлові ефекти.

Квитки на концерт виготовляються восьми типів – ранкові та вечірні варіанти на чотири концертних дні. Це робиться з метою полегшення пропуску бажаючих прийти на концерт до Палацу спорту.

Крім цього, вся сувенірна продукція – диски, футболки, кепки тощо – буде витримана в кольоровій гамі „Євробачення-2005”.

Підбиваючи підсумки наради, Микола Томенко зазначив, що в організаційній підготовці проведення „Євробачення” Оргкомітет вже минув критичну точку. „Україна вчасно встигне з організацією цього конкурсу, - переконаний віце-прем’єр. - Тому тепер всю увагу варто приділити змістовному навантаженню „Євробачення-2005”. На думку Томенка, „всі заходи, оформлення, кліпи, рекламна продукція тощо повинні представити світові одне найважливіше слово – Україна”.

Джерело - www.maidan.org.ua

Коментувати: 0 Дата: 03-17-2005 22:39

Дописи
Немає коментарів.


Історичний сайт "Помаранчева революція" © 2005-2019